duminică, 22 iulie 2012

Uimitorul  Om-Paianjen-REVIEW

Asa cum am promis am mers sa vad si astfel sa ma conving cu ochii mei de calitatea noului film cu spiderman.Desigur aveam o oarecare temere din cauza unor critici straini dar parerile circula,si nu sunt mereu reale cu situatia.

Concluzia mea?? Filmul e foarte bun, mi-a depasit asteptarile,cel mai tare punct al filmului as zice ca este chiar Andrew Garfield actorul care il interpreteaza pe Peter Parker aka Spider-man.Te atasezi de el inca de la inceput si este intr-o oarecare masura mai apropiat de varianta prezentata in benzile desenate.Notabil sunt si momentele haioase,dialogurile cu gust si umor dar si povestea de dragoste cu Gwen Stacy.
Este un capitol dragut nu prea exagerat ce curge in linii normale.

Personajul negativ? Soparla are in unele momente accente fioroase,mi-a placut in principal de Curt Connors dar Soparla in unele momente parca ducea lipsa de realism.A fost bine realizat de graficieni si de producatori dar parca se putea un pic mai mult.In rest filmul a beneficiat de efecte speciale pe masura renumelui,dramatism parca mai accentuat ca in seria lui Raimi,pierderea lui Ben Parker este un pic diferita dar mai puternica si per total filmul este unul foarte bun ce merita sa fie vizionat la cinematograf daca se poate in 3d.Totusi un alt personaj important in film este tatal lui Gwen, capitanul Gwen Stacy care este unul din fortele centrale ale filmului..........si mai ales al sfarsitului.Dar la cat de bun este filmu,mai ales ca esti prins in mijlocul povestii 3d-ul nu este o obligatie,merge si fara 3d.Astfel pot spune ca noul film Spider-man este chiar……….uimitor. Vizionare placuta