luni, 20 iunie 2011

X-men: First Class - Review

Sa fiu sincer de cand auzisem ca se face un nou film x-men am spus ca va fi jalnic,am aflat ca va fi un prequel,cu originea echipei,am spus ca va fi interesant,cool……….apoi am aflat ca nici un actor din vechea echipa nu se intoarce,ca va lipsi wolverine,jean grey sau cyclops……….penibil am spus eu,apoi aflu ca James Mcavoy va fi noul professor x,esec curat,filmul parea sa mai aibe sperante cu un nou villan care se spunea ca va fi apocalypse sau regele umbra,interpretat de Kevin Bacon.Bacon a ramas dar au disparut personajele bune,el urmand sa interpreteze un personaj total necunoscut,un fel de dj neo-modern flamand dupa bani,putere si distractie………………………am fost la film si………………..as merita o mama de bataie !!! Filmul a fost exceptional,o surpriza placuta si o poveste fresh,dramatic cu o trecere fantastica de la o tabara la alta.
Charles si Erik sunt cei mai buni in film,chimia dintre cei doi functionand minunat.Simti legatura dintre cei doi,o legatura fraterna. Kevin Bacon este magistral in rolul lui Sebastian Shaw iar Mystique este total diferita de cea din seria veche…….diferita si imbunatatita.
Filmul are actiune de la inceput pana la sfarsit,singurul sau defect fiind probabil sunetul,dar acompanientul muzical mai drege situatia.Totusi cel mai interesant personaj  este de departe Erik( Magneto) ,cu o trecere electrificanta prin viata,mult mai atletic,si mai activ decat  Sir Ian Mckellen din filmele precedente.Transformarea sa din aliat in dusman este dramatica si intensa adusa in ochii spectatorilor cu maiestrie de talentul regizoral al acestui Matthew Vaughn.Dar sa nu reducem aportul celorlalti actori,cu totii s-au descurcat grozav,iar datorita criticilor pozitive si elementelor surpriza suficiente din film,  o continuare este deja in discutie.
      Apropo,filmul beneficieaza si de unele numere comice,unul din ele fiind un cameo surpriza gusatata cu placere de public.Asa ca va las si va urez vizionare placuta……..in curand Green Lantern!!!